Trajanje
Nagradna igra je završena!
-
Nagradna igra je završena!
-
Počev od dana 20.04.2023. godine, od 12.00 časova, organizator obezbeđuje dodatne količine poklona:
Ukupan broj nagrada: 151.300
Pravo učešća u Programu imaju isključivo lica sa prebivalištem u Republici Srbiji (bez Kosova i Metohije).
Pravo učešća u programu nemaju lica koja su u radnom odnosu ili su na drugi način angažovana kod organizatora kao i njihovi bračni drugovi, roditelji i deca.
U promociji učestvuju samo proizvodi sa oznakom "SAKUPI KODOVE, OSVOJI POKLONE".
Sa jednog registrovanog profila učesnik može uneti neograničeni broj kodova. Svi generisani bodovi u aplikaciji tokom ove promocije važiće samo tokom ove promocije.
Kada učesnik sakupi dovoljan broj bodova, potrebno je da iste zameni za neke od raspoloživih poklona u Coca Cola aplikaciji.
Na svom profilu u okviru Aplikacije učesnici će moći da vide sve svoje poklone sa jedinstvenim ID brojem poklona.
Pokloni se poručuju preko veb sajta
Podatke je potrebno popuniti za sve poklone najkasnije do 15.05.2023. godine do kraja dana. U slučaju propuštanja ovog roka, dobitnici gube pravo na poklon. Pravo na isporuku poklona imaće lice čiji su podaci dostavljeni ovim putem i nijedno drugo lice.
Potrebno je ispratiti link za popunjavanje neophodnih podataka za isporuku poklona za svaki pojedinačno osvojen poklon.
Nakon unosa svih podataka, na i-mejl koji je unesen prilikom registracije će učesniku biti poslati svi podaci koji su uneti prilikom poručivanja poklona.
Broj poklona koje učesnik može preuzimati sa jednog registrovanog profila je ograničen na maksimalno 4 odnosno 5 poklona u zavisnosti od tipa nagrade.
Svi pokloni će biti isporučeni na kućnu adresu putem kurirske službe koju smo za tu namenu odabrali u periodu od 30 dana od dana poručivanja poklona, ne kasnije od 30.06.2023. u zavisnosti od datuma kada ste popunili podatke na sajtu porucipoklon.rs.
Ukoliko se isporuka ne desi zbog toga što se dobitnik ne nalazi na registrovanoj adresi za dostavu 3 puta, ili se dobitnik 3 puta ne javi na registrovani broj telefona, dobitnik gubi pravo na poklon.
Nova količina poklona:
Ljiljana
Koje ce mi poslati ako ne mogu sve???
Ne razumem
meni nije stigao mail sa informacijom za osvojenu nagradu i do kad se preuzima ista. Molim za pomoć. Unapred hvala.
S'postovanjem
Aleksandar
U svakom slučaju možete se javiti organizatoru preko besplatne info linije 0800/11-22-33 ili emailom na promo.rs@cchellenic.com
Naravno slažemo se da bi bilo logičnije da se nagrada poručuje klikom na nagradu umesto odlaskom na odvojen veb sajt, no mi nismo organizatori tako da ne utičemo na taj proces.
2 tiganja veća,
3 pakovanja čaša,
2 šerpe manje i
1 šerpa veća.
Ukupno 9 poklona, ali mi ništa od toga nije stiglo na kućnu adresu.
Da li će kurir iz brze pošte te poklone doneti na kućnu adresu kako nam je javljeno u mail-u ili je nešto izmenjeno pa ih mi preuzimamo u pošti?
Pozdrav od Irene Djordjević,
G. Milanovac
U Kolinom call centru ne znaju...
Da li možete da mi kažete kada će stići pokloni koje sam poručila 16.03.2023?
Kuhinjska kolekcija još nije stigla. Bolje je bilo kada su se pokloni preuzimali preko pošte.
Hvala na informaciji. Pozdrav
Slažem se da je jednostavnije preko pošte.
Zvao sam kolin call centar ali oni tamo ne znaju...
Hvala.
Ljudi se javljaju da im nisu isporučeni pokloni koji su poručeni još u martu, dakle ne samo da nije isporučeno u roku od 30 dana nego nisu isporučeni ni za 90 dana. Navodno su svi pokloni odavno predati kurirskoj službi (koju ne žele da imenuju) i eto problem je nastao sa kurirskom službom kojoj treba više vremena od predviđenog.
Zašto nagrade još uvek nisu stigle?
Ili eventualno organizatora preko: