Trajanje
Nagradna igra je završena!
-
Nagradna igra je završena!
-
Ukupan broj nagrada: 331
Pravo učešća u konkursu imaju lica državljani Republike Srbije sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije (izuzev teritorije AP Kosovo i Metohija) koji su stariji od 18 godina.
Pravo učešća u konkursu nemaju lica koja su u stalnom radnom odnosu ili su po drugom pravnom osnovu angažovana na radu kod organizatora, kod pravnih i/ili fizičkih lica koja na bilo koji način učestvuju u organizovanju konkursa i/ili imaju pristup podacima vezanim za priređivanje konkursa, kao ni njihovi bračni drugovi, roditelji i deca.
NAPOMENA: Igra je dostupna samo preko mobilnog telefona.
Korišćenje bilo kakve vrste kompjuterskog koda, virusa ili bilo čega što može ometati, onemogućiti, naneti štetu, ili predstavljati zloupotrebu je zabranjeno i dovodi do diskvalifikacije iz konkursa.
Unet kod jedne limenke Ultra Energy Original sa poklopcem zlatne boje donosi učesniku pravo da odigra jednu igricu. Učesnik ima pravo da igra Igricu onoliko puta koliko ima unetih kodova bez ograničenja.
Igra se aktivira unošenjem koda, a zatim pritiskom dugmeta/tastera „startuj igru“, a u kojoj učesnik preuzima ulogu „Ultra loptice“ kojom upravlja u vidu pomeranja prsta po ekranu na levu i desnu stranu i na taj način usmerava „Ultra lopticu“ da skoči na svaku platformu.
Skakanje se dešava automatski, tako da učesnik na opisan način usmerava kretanje loptice u smeru levo ili desno.
Cilj učesnika je usmeravanje „Ultra loptice“ da skokom dodirne/doskoči na platformu koja joj dolazi u susret. Svaki doskok na platformu učesniku donosi 50 poena. Na putu „Ultra loptice“ istoj će ići u susret jabuka, mango, kivi i Ultra limenka čije sakupljanje učesniku takođe donosi poene, i to sakupljanjem svake jabuke učesnik osvaja 300 poena, manga 400, kivija 500 poena, a Ultra limenke 1000 poena. Svaki uspešan doskok na platformu se nagrađuje poenima, dok svaki promašaj platforme učesniku oduzima jedan „život“ u igrici, a o čemu će biti prikazano obaveštenje u gornjem levom uglu ekrana. Učesnik u svakoj igrici ima jedan pokušaj sa 3 života , a svaki promašaj platforme oduzima mu po jedan život, što znači da učesnik u toku jedne igrice može tri puta da promaši doskok na platformu.
Cilj „Ultra loptice“ je da na zadatoj putanji osvoji što više poena. U igrici postoji „streak“ brojač koji meri uspešne uzastopne doskoke na platforme tokom jednog života i koji utiče na uvećanje osvojenih poena na sledeći način:
O promenama u rezultatu usled ostvarenih „streak“ uslova učesnik će tokom trajanja igrice biti obavešten u gornjem desnom uglu ekrana.
Svaki izgubljeni život u igrici poništava „streak“ brojač te se multiplikovanje poena može vršiti ponovo ali samo nakon 10, 20, 50, 100 i 500 uspešnih uzastopnih doskoka na platformu kao što je gore opisano.
Nakon svake završene igre pokrenute jednim kodom, ukupan osvojen broj poena svakog učesnika u svakoj igri se smešta u bazu podataka iz koje se utvrđuje ukupan broj poena svakog učesnika tokom trajanja konkursa.
Period trajanja konkursa je organizovan na dnevnom i ciklusnom nivou, tačnije tokom trajanja konkursa biće organizovano po 9 dnevnih takmičenja u okviru pet ciklusa. Svaki ciklus traje 9 dana.
Svako dnevno takmičenje počinje u 00:00 časova i završava se istekom tog dana u 23:59 časova.
Ciklusi:
15.04.2023 je poslednji dan konkursa i tada se objavljuju rang liste i proglašava pobednik nagradnog konkursa, ali učestvovanje u konkursu putem Igrice nije moguće. Poslednji datum kada je učestvovanje putem Igrice moguće je 14.04.2023.
Svi učesnici su u obavezi da zapamte i po potrebi dostave svoj jedinstveni identifikacioni naziv ili „nadimak“ putem kog će moći da prate rangiranje na listi učesnika konkursa. Identifikacioni naziv ili „nadimak“ učesnici kreiraju putem registracije za učestvovanje na konkursu.
Identifikacioni naziv ili „nadimak“ je sredstvo putem koga će korisnici pronalaziti sebe na rang listama i ni jedan drugi lični podatak o njima neće biti javno vidljiv.
Nagrade se dodeljuju učesnicima na Dnevnom i Ciklusnom nivou, a Glavna nagrada se dodeljuje nakon završetka konkursa.
Poeni
U slučaju da više učesnika ostvari isti najveći broj poena, bilo dnevnih, bilo ciklusnih ili za Glavnu nagradu, za utvrđivanje dobitnika računaće se učesnik koji je prvi sakupio poene.
Jednu vrstu nagrade učesnik može da osvoji samo jednom u okviru nagradnog konkursa. U slučaju da učesnik osvoji broj poena koji je dovoljan za osvajanje nagrade koju je prethodno osvojio, on se pomera na rang listi na poziciju ispod a na njegovo mesto će doći učesnik koji ima posle njega najveći broj poena (tačnije, zameniće mesta).
Organizator će na sajtu
Preliminarna lista učesnika koji imaju najveći ciklusni broj poena biće objavljena desetog dana i to 10 minuta iza ponoći a finalna lista istog dana u 10:00 časova (sutradan u odnosu na poslednji dan ciklusa).
Preliminarna lista se automatski formira nakon prvog preseka, nako čega sledi provera regularnosti.
Komunikacija sa kvalifikovanim učesnicima će se obavljati putem e-maila, odnosno preko adrese e-pošte koja je data prilikom prijave na konkurs ili telefonskim putem.
Organizator će sedam učesnika koji imaju Najveći dnevni broj poena kontakirati u roku od pet dana od isteka dana za koji se dodeljuju nagrade radi dodele Dnevne nagrade.
Organizator će troje učesnika koji imaju Najveći ciklusni broj poena kontakirati u roku od pet dana od isteka Ciklusa za koju se dodeljuju nagrade radi dodele Ciklusne nagrade.
Ukoliko organizator ne uspe da stupi u kontakt sa potencijlanim dobitnikom u roku od pet dana, isti će biti diskvalifikovan i organizator će nagradu preneti u naredni dan odnosno ciklus.
Dnevne i ciklusne nagrade će biti uručivane dobitinicima slanjem na kućnu adresu dobitnika, s tim što će dobitnik o vremenu isporuke biti obavešten, dok će glavnu nagradu dobitnik preuzeti na adresi organizatora. Organizator će dnevne i ciklusne nagrade dobitnicima poslati u roku od 25 dana od isteka dana odnosno Ciklusa za koji dan odnosno Ciklus se nagrade dodeljuju.