Trajanje
Nagradna igra je završena!
-
Nagradna igra je završena!
-
Ukupan broj nagrada: 715
Sva punoletna, poslovno sposobna fizička lica sa prebivalištem u Republici Srbiji (bez teritorije Kosova i Metohije) imaju pravo da učestvuju u Loyalty aktivnosti izuzev lica zaposlenih kod organizatora, u privrednom društvu GMD SOLUTIONS d.o.o. Beograd, matični broj: 21348848, lica zaposlenih u maloprodajnim objektima Univerexport d.o.o. Novi Sad, kao i članova njihovih najužih porodica (supružnici, deca, te roditelji i rođena braća i sestre ukoliko sa njima žive u zajednici).
Svi uneti iznosi biće evidentirani i sabirani na nalogu učesnika i iskazani u bodovima, i to tako što se 1 (jedan) RSD od cene kupljenih proizvoda uslovnih proizvoda, evidentira kao 1 (jedan) bod (npr. učesnik unese iznos od 55 RSD kao cenu kupljenog proizvoda, nakon čega se na nalogu učesnika evidentira 55 bodova, zatim učesnik unese još 40 RSD kao cenu kupljenog proizvoda, te se na njegovom nalogu evidentira ukupno 95 bodova).
Novčani iznosi na računu koji se ne odnosi na kupovinu gore navedenih proizvoda se ne evidentiraju kao bodovi na nalogu učesnika.
Spisak poklona i njihova vrednost izražena u bodovima biće objavljena na web stranici
Nakon što sakupi dovoljan broj bodova za određeni poklon, učesnik može izvršiti rezervaciju određenog poklona. Nakon izvršene rezervacije određenog poklona, broj bodova učesnika se automatski smanjuje za vrednost izabranog poklona. (npr. peškir vredi 1000 bodova, kada učesnik skupi 1000 bodova ili više bodova može izvršiti rezervaciju poklona peškir. Ako je učesnik u tom trenutku imao 1200 bodova, nakon izvršene rezervacije, učesniku će preostati 200 bodova).
Jedan učesnik može izvršiti zamenu za više istih ili različitih poklona u zavisnosti od broja sakupljenih bodova.
Učesnik je dužan da sačuva original fiskalni račun na kome se jasno vidi jedinstveni kod kao dokaz o kupovini proizvoda do trenutka preuzimanja poklona. Organizator može zahtevati da učesnik dostavi original fiskalnog računa kao dokaz o izvršenoj kupovini.
Broj poklona biće podeljen tokom pet nedelja trajanja Loyalty aktivnosti, tako da svake nedelje bude podeljeno:
Nakon rezervacije poklona od strane učesnika, organizator će kontaktirati učesnika i izvršiti proveru ispunjenosti svih uslova za preuzimanje istog.
Kada organizator utvrdi da je učesnik stekao pravo na poklon u svemu u skladu sa pravilima, obavestiće učesnika SMS porukom na broj mobilnog telefona iz naloga i zatražiti od učesnika da mu dostavi sledeće podatke: ime i prezime, adresu stanovanja i adresu na koju organizator može dostaviti poklon, adresu prebivališta i JMBG, ako bude potrebno za plaćanje poreske obaveze, kao i fotografiju računa sa jasno vidljivim jedinstvenim kodom, kao dokaz o obavljenoj kupovini i unetim kodom, nakon čega će organizator predmetni poklon poslati na navedenu adresu.
Troškove dostave kurirskom službom snosi organizator, (samo u slučaju prvog slanja), dok troškove ponovljenog slanja snosi dobitnik.
Prilikom preuzimanja poklona, dobitnik je dužan da potpiše ispravu kojom potvrđuje prijem istog.
Rok za isporuku poklona je 45 dana od dana kada su organizatoru dostavljeni podaci o dobitniku i adresi.